E L E M E N T S . O F . H A R M O N Y -- R P

IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 » Die Doos.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Evensong
Administrator
Evensong


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 05-06-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Grunn'n |3

Pony Informatie
Leeftijd: Jong volwassen
Baan: Zangeres
Pony crush: Come at me bro ;D

» Die Doos. Empty
BerichtOnderwerp: » Die Doos.   » Die Doos. Emptyzo dec 11, 2011 8:48 am

Allowah :3
Ik denk, ik stel me even voor. 8D

Mijn naam is Sarah, ik ben 15 jaar oud en ik woon in Groningen. Op RPG's sta ik beter bekend als Doos, al een jaar of twee. En nee, ik vat dat niet beledigend op. Het komt zelfs gedeeltelijk door mij dat dat mijn bijnaam is geworden xD
Maar oke, je mag dus zelf weten of je me Doos of Sarah noemt. Ik luister naar beide C':

Eens zien..
Ik ben al sinds het op de Nederlandse tv is groot fan van Pokemon (al vind ik de anime van tegenwoordig zwaar tegenvallen). Heb een grote verzameling Pokemon games, plastic poppetjes, knuffels, kaarten en dat soort merchandise. Heb ook shirts gehad maar daar ben ik uit gegroeid.
Maar dat is niet zo belangrijk voor een pony RPG geloof ik.

Ponies.. Volgens mij was het rond de 22e ep van het eerste seizoen dat ik een brony werd. Iemand op DeviantART postte een tekening en een link naar de eerste aflevering. Ik had toch niks beters te doen, dus besloot ik eens te kijken wat het was. Voor ik het wist had ik alle afleveringen die op dat moment uit waren gezien en kon ik niet wachten tot de volgende er was.
Ik heb dus niet tegengestribbeld. Want nouja, een goede cartoon is een goede cartoon, of het nou over ponies gaat of wat dan ook.
Maar dat is waarschijnlijk oud nieuws voor de mensen hier :')

Tja, wat is boeiend om te weten?
Ik heb een grote broer en woon bij beide ouders.
Ik doe niet aan een sport, maar teken wel veel. En dan ook echt heel veel. Oke, het valt wel mee, maar ik doe het veel.
En alle andere creatieve bezigheden hou ik ook van. 8D
Ik heb geen vriendje, maar wel een huisdier. Een hondje, Nica, 3 jaar oud. Ze is een mixje van een Miniature Pincher en een onbekend iets, en ze lijkt heel veel op een chihuahua. Behalve de uitpuilende ogen dan. C:

Ik RPG al meer dan drie jaar. Ik weet nog dat het ooit echt nog leuk en gezellig was, dat het niet uit maakte of je lang postte en of het inhoud had of niet. Ik hoop zo'n soort sfeer hier te kunnen krijgen, want dat was toch wel de leukste tijd. Sinds dien ben ik trouwens heel erg gegroeid. Ik kan nu Nederlands, met leestekens en al. Ja, daar sta je wel even van te kijken he. 8'D
(Het enige probleem is dat ik op de Mac geen streepjes en puntjes op letters kan zetten, waardoor het soms lijkt of ik toch niet zo goed ben in Nederlands.)

Tja.. Wat wil je nog meer weten? Vraag maar gewoon, ik geef wel antwoord. Want ik zou het echt even niet meer weten xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://harmony.actieforum.com
 
» Die Doos.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
E L E M E N T S . O F . H A R M O N Y -- R P :: \\chillout// :: * welcome-
Ga naar: