E L E M E N T S . O F . H A R M O N Y -- R P

IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Staff gezocht -- applicaties!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Evensong
Administrator
Evensong


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 05-06-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Grunn'n |3

Pony Informatie
Leeftijd: Jong volwassen
Baan: Zangeres
Pony crush: Come at me bro ;D

Staff gezocht -- applicaties! Empty
BerichtOnderwerp: Staff gezocht -- applicaties!   Staff gezocht -- applicaties! Emptyvr dec 16, 2011 3:47 am

Eyup -- Een beetje hulp kan nooit kwaad, daarom besluit ik hierbij dat ik een (paar) moderaror(en) er bij wil! :3

Dit gaat als volgt in zijn werk: Je vult een applicatie in voor de functie die je wil. Als er een stuk of 3-5 zich hebben aangemeld, of als er twee weken voorbij zijn, sluiten de aanmeldingen en mogen de leden stemmen. Als je jezelf hebt aangemeld, mag je ook stemmen. Gelieve niet op jezelf stemmen, maar als je jezelf om een of andere reden beter vind dan de rest, dan kan ik het natuurlijk niet tegenhouden. De poll sluit na een week en wie aan het einde van die week de meeste stemmen heeft, mag bij het team komen!

Dus, er zijn deze keer drie functies waar je voor kan soliciteren: Off-game Moderator, RPG Moderator, en Graphics Artist. Alle drie de functies zullen op het forum als Moderator komen te staan. De Off-game Moderator zal zich alleen bezig houden met Off-game topics, terwijl de RPG moderator zich op de RPG topics moet richten. Een Graphics artist helpt met plaatjes maken voor de site. De Graphics artist zal dus ook wat werk moeten laten zien voor de applicatie geaccepteerd kan worden!

Als er iets niet duidelijk is, zijn vragen welkom, zoals gewoonlijk.

Code:
[b]Account naam:[/b] Dit is je account dat de rang zal krijgen.
[b]Real life naam:[/b] Spreekt voor zich.
[b]Functie:[/b] Welke functie je wil.
[b]Motivatie:[/b] Waarom wil je de functie?
[b]Vorig Werk:[/b] Ben je al eens moderator geweest/wat voor grafisch werk heb je al eens gemaakt? (links zijn welkom!)

Je mag anderen aanmelden, hoewel je dan wel zeker moet weten dat hij of zij de functie ook echt wil!
Verder wil ik iedereen veel succes toewensen! :3


Laatst aangepast door Evensong op zo dec 18, 2011 3:44 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://harmony.actieforum.com
Firedancer
Werkloos
Firedancer


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 18-12-11

Pony Informatie
Leeftijd: 6 maanden
Baan: geen
Pony crush: nog geen, later iets met vuur

Staff gezocht -- applicaties! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Staff gezocht -- applicaties!   Staff gezocht -- applicaties! Emptyzo dec 18, 2011 2:58 am

Account naam:Firedancer
Real life naam: Aimée
Functie: Rpg of offmoderatir
Motivatie: Omdat ik al heel lang rpg en dus weet hoe het moet
Vorig Werk: Ik ben Moderator op Anime Lions
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Staff gezocht -- applicaties!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
E L E M E N T S . O F . H A R M O N Y -- R P :: \\game info// :: * updates-
Ga naar: